DTK’s bestyrelse har på bestyrelsesmøde den 16. november 2014 udarbejdet nedenstående handlingsplan.

Udarbejdet på baggrund af oplæg og input fra Race-, kreds- og udvalgsmøde den 5. oktober 2014.


Vision:

Antal medlemmer: 
Mål:  2500 medlemmer i år 2018
 
Hvordan:

• Gennem egne DTK opdrættere at øge medlemstallet med 300 medlemmer årligt. Opdrætterne skal motiveres til at melde deres hvalpekøbere ind.

• Arbejde på at 80% af danske terrier ejere er medlemmer af DTK, det vil fordoble medlemstallet

• Arbejde på at mindske/forhindre afgang. Analysere hvorfor medlemmer ønsker at melde sig ud. Personlig henvendelse eller elektronisk analyseskema, der kan gøre os klogere

• Optimere medlemslister og indbetaling, f.eks via PBS (automatisk tilmelding)
 
• Ved manglende indbetaling/udmelding opfordring til at blive i klubben.

• Fokus på en bredere vifte af aktiviteter

Hvorfor skal jeg være medlem af DTK

• DTK har som specialklub  den største viden om Terrier

• Socialt fællesskab med engagerede hundeejere

• Dialog med ligesindede

• Opdrættere med ansvar for fysisk og psykisk sundhed

• Fordi jeg elsker min hund

Hvordan skal vi formidle ovenstående

• Repetition af ansvaret for fysisk og psykisk sunde hunde ( reklamer, flyers, streamer, omtale, kennelsider,    facebook osv)

• Respekt for alle, vi hilser alle terrier velkomne også dem uden stamtavle, så kan det være de køber en med stamtavle næste gang. Foldere og klistermærker til kredse . husk ændring af tlf.

• Arbejde med at alle medlemmer og især de nye bliver en del af det store fællesskab omkring hunde

• Hvad adskiller DTK fra andre hundeklubber:
  Specialistviden omkring terrier indenfor
  Sundhed
  Adfærd
  Avl
  Certificering af uddannede trænere med fokus på terrier
 
Hvordan distribuerer vi kendskabet til DTK
 
• Facebook
• Hjemmeside
• Google adw
• Hundegalleriet  (RH)
• Blå avis/gul og gratis
• Pressemeddelelser ved arrangementer
• Bruge færdige skabeloner, der blot skal tilrettes de enkelte arrangementer
• Lokalaviser ved arrangementer (racer, kredse og udvalg)
• Terrier Nyt

Strategien

• Etablering af et medie – og kommunikationsudvalg, der skal være DTK’s ansigt i offentligheden

• Udvalget skal først og fremmest have en proaktiv rolle

• Udvalget skal virke både eksternt og internt

• Grafisk designer skal tilknyttes udvalget.
 
Grafik:

Topbanner

Høm høm poser    (pris, levering)

Bilstreamer: DTK – fordi jeg elsker min hund + hjemmeside adresse sælges

Klistermærker: indvendig logo 2 størrelser

Hvalpepakke: Plasticetui – incl logo: ”fordi jeg elsker min hund” høm høm poser, DTK folder, klistermærker, indmeldelsesblanket, 
 
Advarselstrekant: terrier i hjemmet
Konkurrencer
 
Race-kreds:

Skabelon til racefolder

Facebookbanner til download, racer, kredse, udvalg og medlemmer af DTK
 
Individuelle Facebook/hjemmeside teeser med samme tekst som bilstreamer

racerepræsentanterne skal henvende sig vedr. egne bannere.

DTK teaser

Statement skabelon.
 
 

Bestyrelsen 161114.


Hvalpelisten.dk er en del af Dansk Terrier Klub. 

Her har du muligheden for et hurtigt overblik over aktuelle hvalpekuld - samt muligheden for at skabe kontakt til nogle af Danmarks dygtigste og mest engagerede Terrier opdrættere.