DTK’s bestyrelse har på bestyrelsesmøde den 16. november 2014 udarbejdet nedenstående handlingsplan. Udarbejdet på baggrund af oplæg og input fra Race-, kreds- og udvalgsmøde den 5. oktober 2014. Vision: Antal medlemmer: Mål: 2500 medlemmer i år 2018 Hvordan: • Gennem egne DTK opdrættere at øge medlemstallet med 300 medlemmer årligt. Opdrætterne skal motiveres til at melde deres hvalpekøbere ind. • Arbejde på at 80% af danske terrier ejere er medlemmer af DTK, det vil fordoble medlemstallet • Arbejde på at mindske/forhindre afgang. Analysere hvorfor medlemmer ønsker at melde sig ud. Personlig henvendelse eller elektronisk analyseskema, der kan gøre os klogere • Optimere medlemslister og indbetaling, f.eks via PBS (automatisk tilmelding) • Ved manglende indbetaling/udmelding opfordring til at blive i klubben. • Fokus på en bredere vifte af aktiviteter Hvorfor skal jeg være medlem af DTK • DTK har som specialklub den største viden om Terrier • Socialt fællesskab med engagerede hundeejere • Dialog med ligesindede • Opdrættere med ansvar for fysisk og psykisk sundhed • Fordi jeg elsker min hund Hvordan skal vi formidle ovenstående • Repetition af ansvaret for fysisk og psykisk sunde hunde ( reklamer, flyers, streamer, omtale, kennelsider, facebook osv) • Respekt for alle, vi hilser alle terrier velkomne også dem uden stamtavle, så kan det være de køber en med stamtavle næste gang. Foldere og klistermærker til kredse . husk ændring af tlf. • Arbejde med at alle medlemmer og især de nye bliver en del af det store fællesskab omkring hunde • Hvad adskiller DTK fra andre hundeklubber: Specialistviden omkring terrier indenfor Sundhed Adfærd Avl Certificering af uddannede trænere med fokus på terrier Hvordan distribuerer vi kendskabet til DTK • Facebook • Hjemmeside • Google adw • Hundegalleriet (RH) • Blå avis/gul og gratis • Pressemeddelelser ved arrangementer • Bruge færdige skabeloner, der blot skal tilrettes de enkelte arrangementer • Lokalaviser ved arrangementer (racer, kredse og udvalg) • Terrier Nyt Strategien • Etablering af et medie – og kommunikationsudvalg, der skal være DTK’s ansigt i offentligheden • Udvalget skal først og fremmest have en proaktiv rolle • Udvalget skal virke både eksternt og internt • Grafisk designer skal tilknyttes udvalget. Grafik: Topbanner Høm høm poser (pris, levering) Bilstreamer: DTK – fordi jeg elsker min hund + hjemmeside adresse sælges Klistermærker: indvendig logo 2 størrelser Hvalpepakke: Plasticetui – incl logo: ”fordi jeg elsker min hund” høm høm poser, DTK folder, klistermærker, indmeldelsesblanket, Advarselstrekant: terrier i hjemmet Konkurrencer Race-kreds: Skabelon til racefolder Facebookbanner til download, racer, kredse, udvalg og medlemmer af DTK Individuelle Facebook/hjemmeside teeser med samme tekst som bilstreamer racerepræsentanterne skal henvende sig vedr. egne bannere. DTK teaser Statement skabelon. Bestyrelsen 161114. |